Jäsenmaksu vuonna 2024 on 25 €.

Siemenkirjeitä tehdään 250 kpl ja joitakin siemenkirjeitä on vielä jäljellä.

Tilinumero on:  FI43 5750 0120 2637 52

Maksaessasi kirjoita viestikenttään: nimesi,  postiosoitteesi  ja sähköpostiosoitteesi.
Lisäksi maininta   "Jäsenmaksu 2024" (tai pelkkä "2024")   mikäli ko. tieto kenttään mahtuu yhteystietojen jälkeen.

Tarkista, että kirjaat oikeat tiedot viestikenttään. Nimi, osoite, sähköpostisoite!

Niin uusien jäsenien, kuin myös  jäsenmaksunsa uudistavien, täytyy kirjoittaa viestikentään kaikki vaadittavat tiedot. Jäsenrekisteri kootaan vuosittain näistä yhteystiedoista, joten niiden ilmoittaminen maksun yhteydessä on välttämätöntä.

Yhdistyksen jäsenten WhatsApp-ryhmään saa sähköpostilla liittymislinkin. Sähköpostiin lähetetään myös jäsenkirjeet, paperista vaihtoehtoa ei ole. Katso, että sähköpostiosoitteesi on oikein.

Jäsenyys päättyy aina automaattisesti vuoden vaihteessa. Yhdistys ei lähetä jäsenmaksuja, jäsen uusii jäsenyytensä maksamalla jäsenmaksun tässä olevan ohjeen mukaan - kirjaa nimi, osoite ja sähköposti aina viestikenttään

Henkilörekisteriseloste (GDPR) löytyy kohdasta yhdistys/henkilörekisteriseloste

Vuoden 2025 jäsenyys maksetaan tammikuussa 2025